HALİL ERGÜN'ÜN DEDİKLERİ

Heryeri botoxlu olduğundan sıfır mimikle ve hep aynı ifadeyle rol kesmeye çalışan ve ekranların kadraja sığmayan büyük kafalı oynayamanı Halil Ergun döktürmüş gene.. Ehliyetsiz araba kullanırken gazetecilere yakalanan oyuncu Halil Ergün "İstanbul’un yarısı ehliyetsiz araba kullanıyor. Yaprak Dökümü yüzünden bunlar başıma geliyor, bitsin de kurtulayım" demiş..

Zorla mı oynatıyorlar seni o dizide? Zaten oynayamıyorsun.. Hele bir felçli sahnesi vardır, evlere şenlik, komedi.. Beş yıldır her sezon paraları alırken bir sorun yok, ama başın sıkışınca bitsin de kurtulalım.. Bana anlaşmaları var masalını da hatırlatmasın kimse.. Ben sıkıldım kardeşim ayrılcam dese, kimse gık diyemez.. Bu şekilde bindiği dalı kesme girişiminde bulunan insanları sevmiyorum.. Halil Ergün'ü zaten sevmezdim, artık hiç...

2 yorum:

Ayla Arslancan dedi ki...

Hep aynı surat demişsin,kusura bakma ama çok güldüm...Ayol,yüzünün her tarafı o botox denilen şeyle donanmış,mimik yok,yapamaz ki!Hiç bir yüz kası oynamıyor,farketmedin mi?Bir oyuncunun kendine nasıl böylesine bir zarar verebildiğini benim mantığım almıyor doğrusu...İnsan oğlu zaten en büyük kötülüğü,genellikle kendi kendine yapıyor,ve sonra suçu başkalarına atıyor...

Unknown dedi ki...

@ Ayla; hislerime tercüman olmak böyle birşey işte! Bunu kastetmiştim ama yazamamışım.. İzin verirsen metni düzelteceğim.. Kaşı bile botox herhaldeki oynamıyor bile.. İfade sıfır..

Kim kendini suçlu ilan etmiş ki bu dünyada..

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...