GÖKHAN KIRDAR | KURTLAR VADİSİ | UZUN İNCE BİR YOLDAYIM | dinle


Sevdiğim müzisyen Gökhan Kırdar maalesef deli saçması Kurtlar Vadisi'nin müziklerini hazırlamaya devam ediyor.. Albümlerden ve internetten takip ettiğim kadarıyla kimi zaman tekrarlara düşse de güzel temalar yaratıyor Gökhan Kırdar.. Son Olarak Aşık Veysel'in Uzun İnce Bir Yoldayım'ını yorumlamış dizi için.. Güzel olmuş ama daha farklı bir düzenleme bekledim açıkçası..

Şarkıyı dizideki haliyle değil stereo olarak nekbey farkıyla tertemiz dinleyebilirsiniz...


Linkte problem yoktur, play'a basınca çalması için 5-6 sn bekleyiniz..
Tüm audio paylaşımları player'deki divshare logosuna tıklayıp indirebilirsiniz..


Gökhan Kırdar | Uzun İnce Bir Yoldayım



|||||


Aşık Veysel'in kendi sesinden de dinlemek ister misiniz?
Hem de çok tatlı bir animasyonla.. Burada..


Yağmur Duası ve KV jenerik nekmix için tıklayınız..

7 yorum:

Adsız dedi ki...

deli sacmasimi kurtlar vadisi turkiyede olan ve bizim bilmedigimiz olaylarin aynisini anlatiyor bu olaylar gereektte oluyor deli sacmasi demen cok kötu bari begenmiyorum de

Unknown dedi ki...

@ adsız; osman sınav'ın (bölüm 1-55) kurtlar vadisi'ni izlemiş ve çok beğenmiş biri olarak hala pana film'in dizi konseptinden uzaklaşıp bir nevi belgesel havasında çektiği yeni nesil kurtlar vadisi'ni beğenemedim.. sanırım bu yüzden yani biraz eskiye özlem ve biraz yeniye sinir olmayla karışık olarak deli saçması tanımlamasını kullandım..altında çok birşey aramayın yani..sevgiler..

Unknown dedi ki...

Bencede Kurtlar Vadisi Türkiye'nin en iyi dizilerinden biri hatta şimdiye kadar yapılan ve devam eden en iyi dizi denilebilir. (Allah aşkına şimdiye kadar hangi dizi 7 sene devam etti) Beğenmiyor olabilirsiniz ama bunca emeğe ve taraflarına biraz saygı lütfen..

Unknown dedi ki...

@ emre; ilk 55 bölüme zaten bir lafım yok! Yani osman sınav'lı zamanlar.. çok iyiydi!

ama sonra polat alemder temasını kullanıp, o eski havasından yoksun bir şekilde devam etti dizi.. ayrınca altında şuanda yazamayacağım başka şeyler de var..

ve tabiki şu da var; polat alemdar ve dizi bir kahramanlık olayına dönüştürüldü bu süreç içersinde.. içinde polat alemdar olduktan sonra 10 yıl daha sürer bu dizi..

ama bu kaliteli ve çok iyi bir dizi olduğunu göstermez.. smallwille 10 sezondur devam ediyor ABD'nin en iyi dizilerinden biri değil.. süreklilik en iyi olmayı getirmez..

hem deli saçması lafıma bu kadar takılmayın.. sevgiler..

Adsız dedi ki...

Kardeşim iyi de flim yorunlarken sen neden gidipte yabacı dizelere göre yorumluyorsun.Türk dizielre göre yorumlasana...Emre

Birde salak salak konuşma.Dizi nasıl güzel olmaz..Hle kurtlar vadisi pusu da süper..Gerçek siyaseti anlatıyor...

Adsız dedi ki...

Düzeltiyorum az önce yazdığım yorum nekbey arkadaşa..Yanlışıkla emre yazdım..Üztüne alınmasın diye düzeltim..

Birde ben emre arkadaşıma katılıyom..Şimdiye kadar hangi bu kadar tutuldu..Ben kendimi bildim bile (7 yıldır-başından beri)izliyorum.TEk kelişmeyle süper...Bütün dizelerden daha güzel..Bir de bu kurtlar vaidisi pusu gerçekleri anlatıyor.Yani ülkemizde ilerde ne olupğ biteceğini hemde bu yeni sezondan beri ülkenin bölünmüş resmini gösteriyor..

İşte bu resim gerçek olacak..zaten urfada ki o GAP alanını yabancılar aldı.Bu nedem oluyor biliyormusunuz o GAP alanı Dünyanın en büyük projeelrinden biri..Yani alınan toprak bölünmesi için atılan ilk atılan adımlardan biri..Daha fazla ayrıntışlara girmek istemiyırum..Çünkü bu konularda baya birşey yatıyor. onun içinde Kurtlar vadisi gerçekleri anlatan dizi bence...

Unknown dedi ki...

arkadaslar burasi kurtlar vadisi tartisma forumu degil! Icerik Gokhan Kirdar ile ilgili.. Diziyi tartisip, birbirinize karsilikli kufurler edeceginiz yuzlerce forum mevcut!

Ben dizi hakkinda fikrimi soyledim, size birsey demedim.. Diziyi bu kadar sahiplenip, sirf sizle ayni goruste degilim diye bana 'Salak Salak konusma' diyen biriyle asla tartismam!

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...