DEDEMİN İNSANLARI - GÜLBAHAR | dinle


Bazı filmler vardır, üzerinde saatlerce konuşup, şöyle olsaydı böyle olsaydı demeyi sevmem.. Dedemin İnsanları da onlardan biri.. Unutmadan söyliyim: Hiç kimsenin olmadığı gibi Çağan Irmak hayranı da değilim, ama severim.. Eksikleri de var filmin, fazlaları da.. Lakin güzel.  Neden? Çünkü insan odaklı! Çağan bunu çok iyi beceriyor.. İnsan olduğumuzu bize hatırlatıyor, vicdanımızın sesini duyuruyor bize.. Yüzünüzde hep bir tebessüm ile izliyorsunuz.. Asla salya sümük değil ama gözyaşları inceden sülüyor kimi zaman. Gidiniz. Hele ki benim gibi Yunan müziğini, o insanları, o şiveyi, o havayı seviyorsanız.. İşte filmin içinde ve sonunda yani roll-caption'da çalan Gülbahar isimli sarki..



5 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkürler çok güzel paylaşım... arıyordum buldum :)

nekbey dedi ki...

@adsız; rica ederim... ;)

Adsız dedi ki...

Film çok güzeldi . Yorumunuz da çok iyi . Şarkıyı arıyordum sayenizde bulmuş oldum . Teşekkürler ;)

Adsız dedi ki...

kader dedıkı fılm çokkk guzel kaderınızde varsa izlesınız

Adsız dedi ki...

helal olsun kardeşsana

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...