FATMAGÜL'ÜN SUÇU NE | DİZİ VERSİYONU


İki popüler isim:
Aşk-ı Memnu'da Bihter'i oynayan Beren Saat! Tanımayan yok herhalde..
Ezel'de Ömer'in gençliğini canlandıran İsmail Filiz! Genç kızların son gözdesi..

EDiT | 1Dizi Kanal D'de olacak ve Ismail Filiz yerine Engin Akyurek oynacaktir.. 





Al bu ikisini; vakti zamanında çok sevilen, iyi Türk filmleri arasında gösterilen, senaryosuyla ve o zamanlar henüz yeni olmasına rağmen Hülya Avşar'ın etkileyici oyunuyla, Aytaç Arman'ın da yakışıklılığıyla ve tabiki o meşhur tecavüz sahnesi ile kült bir yapıma dönüşen  Fatmagül'ün Suçu Ne isimli filmin (1986) dizi versiyonuna başrol yap!

Tabiki yine Ay Yapım! Kesinlikle yine sansasyon.. Yine +18 sahneler, yine yastık muhabbetleri, yine RTÜK'ün cezaları! E yine Müjde Ar'ın erotik yorumları ve elbette Hülya Avşar'ın ortam kızıştıracak açıklamaları (ben daha bir hissederek oynamıştım diyebilir)

Beren Saat'in cüretkarlığı, şöhretine şöhret katması; İsmail Filiz'in önlenemez yükselişi, oyunculuğu, dergi pozları.... ve daha kimbilir neler neler.. Yeni sezonda X bir kanalda.. Hayırlı, uğurlu olur inşallah, ne diyim . .

Filmi izlemek yada download etmek isteyen varsa buyursun..

5 yorum:

Ayla Arslancan dedi ki...

Gerçekten bu film dizi olacak mı,dalga mı geçiyorsun?Kestiremedim.Sevgiler...

Unknown dedi ki...

dalga geciyorum demeyi cok isterdim ama simdilik gercek gibi duruyor, ekimde gorecegiz zaten.. hem baslamadan kokusu cikar.. sevgi benden....

Fatmagulunsucuneizle.Com dedi ki...

Ewet Olucak Ve Bizde Bundan Ekmek Yicez Emeğine Sağlık üstadım Sağlam Blog :)

http://www.fatmagulunsucuneizle.com/ dedi ki...

Fatma gülün Suçe Ne izle

http://www.fatmagulunsucuneizle.com/

esma dedi ki...

kerim fatmagül mükemmel

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...