BENİM ANNEM | dinle

Tüm annelerin anneler gününü kutlarım ...


Merhum Ömer Lütfi Mete'nin fazlasıyla dokunaklı şiirine; aynı ölçüde bir Bora Ebeoğlu bestesi, Oya Küçümen yorumu ve aria düzenlenmesi eklenince ortaya bu denli göz yaşartıcı ve fevkalede bir şarkı çıkıyor işte.. (Hayat Bağları dizisinin soundtrack albümünden..)

 benim annem yüz lisan bilir
yüzü de güzel
her bedende bir insan bilir
sözü de güzel
sözü de güzel özü de güzel
benim annem yüz lisan bilir
yüzü de güzel

benim annem yüz mevsim açar
yüzü de bahar
kan ağlasa gülücük saçar
sözü de bahar
sözü de bahar özü de bahar
benim annem yüz mevsim açar
yüzü de bahar

benim annem yüz can kuşanır
yüzü de melek
her biri bir ömür yaşanır
sözü de melek
sözü de melek özü de melek
benim annem yüz can kuşanır
yüzü de melek 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu şarkı çok harika nasıl bulabilirim.

Unknown dedi ki...

@ Hayat Bağları dizisinin soundtrack albümüde..

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...