BÜDÜ EŞCİNSEL(MİŞ) | izle

İzlemeyen yoktur herhalde Susam Sokağı'nı; özellikle de Edi-Büdü bölümlerini.. Çok net hatırlıyorum, geçmiş yıllarda da okumuştum Büdü eşcinsel mi haberlerini.. Bugün şöyle bir haber yayıldı: 

Twitter’dan hayranlarına ulaşmaya devam eden Büdü karakteri, eşcinsel olduğunu kendi ağzından itiraf etti.Büdü, A-Takımı filmi hakkında, “Dizideki Baracus karekteri bana benziyor. Aramızdaki tek fark benim biraz ‘homo’ (Mo) olmam” dedi. Açıklamaya eşcinsel siteleri balıklama atladı. Yapımcılar, “Bizim programımız çocuklar kadar yetişkinlere de hitap ediyor” dedi. 

Konu üzerine yerli/yabancı siteleri gezdim biraz, ortalık karışmış tabiki.. Büdü'ye aşık olup da eşcinsel diye hayalleri yıkılan var mı acaba? Yada eşcinsel diye bir daha izlemem diyen..

Cinsel tercihinden bana ne yahu..  Büdü benim için elinde olta olmadan "geel balık balık balık" diyerek balık tutabilen tek karakter! Sevdim, seviyorum ve sevicem.. 

Büdü'den bahsettim ama bir Edi videosu yayımlıyorum.. Hep kavga eden ikilinin Edi'si bakın nasıl da seviyor aslında Büdü'sünü.. 










1 yorum:

Adsız dedi ki...

O balık tutma olayını edi yapmıyormuydu? :))

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...