MEHMET ASLANTUĞ & AHMET HAKAN OLAYI 2

Ahmet Hakan'ın Mehmet Aslantuğ'a çirkin saldırısını şurada yazmıştım.. Mehmet Aslantuğ'un filmine değil, şahsına hakaret eden Ahmet Hakan çirkin uslubuna devam ediyor.. Ben de kibar olmayacağım; bu yaptığı resmen hıyarlık.. Bugün köşesinden cevap vermiş Mehmet Aslantuğ'a; hıyarlığına devam ediyor:

Mehmet Aslantuğ’a tahammül dersleri

BİR: Eğer bir film çekip beğenimize sunuyorsan, benim rolüm bellidir: Ya “muhteşem” diyeceğim ya “eh işte” diyeceğim ya da “berbat”... Gocunma, şaşırma, çok görme... Ne yapalım, şu fani dünyada bana bu vazife düştü.
İKİ: Çektiğin film hakkında “Şahane... Muhteşem... Dört dörtlük... Süper...” diye yazsaydım, benim sinemadan anladığımı ya da anlamadığımı hiç dert etmeyecektin. O zaman lütfen “berbat” dediğimde de bunu dert etmemeyi dene.
ÜÇ: Unutma: Bir filmin seveni de olur, sevmeyeni de... Göklere çıkaranı da olur, yerin dibine batıranı da... Kibarca eleştireni de olur, kabaca saldıranı da... Hepsi meşrudur, hepsi haktır...
DÖRT: Saldırıya, eleştiriye, laf çakmaya tabii ki senin de cevap verme hakkın vardır. Sen de konuşursun... Ama filmine “berbat” diyen bir adama, “bir kuduz gibi yaşıyorsun...” diye hakaret etmeden konuşsan daha iyi edersin.
BEŞ: “Ben sana ille de hakaret edeceğim” de diyebilirsin. Peki, tamam, et o zaman... Senin bana hakaret etmen beni küçültmez... Ancak senin gradonun düşük, kalitenin sorunlu, jantiliğinin hikaye olduğunu gösterir.
Ahmet Hakan - 14 Ekim 2010 

Mehmet Aslantuğ cevap verir mi vermez mi bilemem bu da nekbey'in cevabı:

BİR: Elbette bu üç cevaptan biri olacaktır ama bunu söylemin yani filmi sevmedim demenin de bir uslubu vardır.. Ağır Roman filminden çıkmış bir uslubla konuşmak senin tarzını fazlasıyla ortaya koymaktadır..
İKİ: Mehmet Aslantuğ'un, filmi hakkında acaba Ahmet Hakan ne diyecek diye beklediğini sanmıyorum.. Film hakkında iyi/kötü fikrini "insan" gibi adama bulaşmadan yazsaydın sadece okuyup geçeceğinden eminim..
ÜÇ: Sürekli aynı şeyi söylüyorsun.. Filme iyi diyen de çıkacak kötü diyen de çıkacak! Git birinci maddeyi tekrar oku.. Kimsenin kimseyi "kabaca eleştirmeye" hakkı yoktur! Bunu diyerek ilk yazında kaba davrandığını zaten itiraf etmiş durumdasın! Ben kabayım diyorsun bağıra bağıra!
DÖRT: Demek adece berbat dediğini düşünüyorsun.. Normaldir.. Aslantuğ'un da dediği gibi: "ne anlatırsam anlatayım, anlayacağın kadarım" Kapasite şu kadar ama dil maşallah bu kadar..
BEŞ: Hem seçlu hem güçlü, utanmaz, arlanmaz, küstahça ve pişkince bir yorumun son örneği.. Yuh!

Türkiye'de bir sürü sinema filmi çekiliyor.. İyiler ve gerçekten kötü filmler de var.. Neden Ahmet Hakan o filmlerin yönetmenlerine "yeteneksiz" denmiyor da; filmi ve kendisi hakkında megelomanca tek bir cümlesi bulunmayan Mehmet Aslantuğ'a böyle bir saldırıda bulunuyor? Cevabı basit de burada yazmıyım..

Medyada bu kadar küstah ve çirkin başka bir adam tanımıyorum.. Var ama bu kadar değil.. Ahmet Hakan'ın daha önce söyledikleri, Barlas ile tartışması, yazdıklarıve dönekliği ortada.. En iyi şiddet sessizliktir diye bir söz vardır.. Umarım Mehmet Aslantuğ bu yolu seçer.. Çünkü Ahmet Hakan işi sidik yarışına dökmek konusunda ısrarcı..

EDIT: Mehmet Aslantuğ da cevap verdi, burada

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...