YAĞMUR DUASI & KV | nekmix


Üç Gökhan Kırdar temasına bir nekmix çalışması ! Trans meraklılarına...
Pek sevdiğim Gökhan Kırdar'ın
Tüür - Yağmur Duası'ndaki Past Mix
Kurtlar Vadisi Vol.1'deki Kurtlar Vadisi,
Kurtlar Vsdisi Vol.2'deki KV İstanbul Mix
temalarının bir nekmix versiyonu..

Repeat loop ve Gökhan Kırdar tarzını sevenler, hafiften transa geçmek isteyenler
ve 11 dakikalığına uçmak isteyenler dinleyebilirler.... 

kvtuur - nekmix


edit: efenim anilyek'den söyle bir eleştri geldi; abi bu mixi neden koydun diye..
her zaman ki o nekbey tadı yok diye..
cok daha iyilerini dinlediği için -kendime de verdim gazı- biraz da haklı aslında..
ama bu biraz meraklısına bir mix.. repeat forever diyenler için bir mix..
11 dakika kesintisiz o loopu dinlemek isteyenler için..
sitede yer alsın istedim..
afiyet olsun ;)

3 yorum:

Ayla Arslancan dedi ki...

Kendi adıma ,bir rekor kırdığımı söyleyebilirim...Her şeyin çok çabuk olmasını isteyen,bcakları koşturamadığı ndan dolayı içi koşturan bir kadın olarak,tam 3.04 dakika dinledim...Gerçek bir rekordur benim için...Dün dinleyemedim,iki,üç kere girdim,errör diyip herşeyi kapattı.bu meret,sevgiler...

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Ayla'cım tebrik ediyorum, bazen ben bile tahammül edemiyorum bu parçaya.. ama arasıra da iyi gidiyor.. seni dedilolo eşliğinde dansa davet ediyorum, bunu seveceksin...

http://www.nekbey.com/2010/02/daddy-lolo-daddy-lollo-loooooh-loo.html

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...