HANİ YASAKTI GİZLİ REKLAM | 2

Bu haberi gecen hafta yazmistim.. Yazmama neden olan sahne, bugun ozet adi altinda aynen bir kere daha yayimlandi.. Merakla bekliyorum ne olacak diye..
18 subatta yazdugum yazi:

TV'de gizli reklam yasak..Gazete isimleri gözükemez, masada X bir markanın içeceği duramaz vs vs.. RTUK yasakladı.. Ama öyle bir kayırma yaptı ki.. yuh dedim! Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu be kardeşim! 


15 şubat'ta yayımlanan Ezel dizisinde senaryo gereği X bir radyonun feci şekilde reklamı yapıldı..Radyonun frekansı sanırım 5-6 kere -sayamadım- çok net bir şekilde gösterildi.. Bu kadarı yetmedi; RDS özellikli bir araba radyosunda -senaryo gereği amcam o radyoyu dinliyor- radyonun adı ve frekansı apaçık yaklaşık 3-4 saniye seyirciye gösterildi..


ATV ve malum radyo -bilerek adını yazmıyorum, yine reklamı olmasın- sinir olduğum medya grubunun.. RTUK zaten malum; 19 yıllık Tenten'i yayımlayan TV kanalına karakterlerden biri sigara içiyor diye ceza veren bir garip kurum.. Bakalım bu oyuna ne cevap verecek RTUK efendi! (bir gelişme olursa yazacağım)

1 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...