NEKBEY MAŞUKİYE'DE!

Özellikle balık severler okusun bu yazımı ! Müthiş bir atmosfer, leziz bir yemek ve inanılmaz makul bir fiyat! Buyrun Maşukiye Vadi Restaurant'a...

Maşukiye çok küçük bir yer.. En büyük özelliği yerleşimin ortasında; taşların arasından, üstünden ve yanından şiddetli bir suyun akıyor olması.. Çok hoş bir görselliği var.. Esas özelliği ise kiremitte alabalığı, kiremitte mantarı ve yine kiremitte peyniri.. Bunları sunan birçok yer var.. Ben size Vadi'den bahsedicem.. 

Rahatlatıcı su sesi eşliğinde, hemen yanınızdan sular akarken, bir kır düğünü bahçesinde, ahşap banklar ve masalar üstünde yudumluyorsunuz içkinizi.. Evet, alkol de var.. Servis, lezzet, ortam hepsi gerçekten kaliteli.. Yukarıda bahsettiğim kiremit üçlüsünü mutlaka deneyin.. Oraya gidip de köfte söyleyip beni delirtmeyin! Özellikle peynire bayılacaksınız.. İşletmelerin olduğu alandan çıkarken soldaki küçük dükkandan o güzel peynirden alabilirsiniz.. 

Gelelim hesaba.. Tek dediğim rakıyı duble ile tek arasında getirip 4 lira isteyen bir yer burası! Artık gerisini siz düşünün.. Kiremitte alabalık 8 lira.. Peynirlisi -ki bence bundan söyleyin- 9 lira.. Diğerleri aklımda değil ama fiyatlar gerçekten çok ucuz.. Yemeğin üstüne yine kiremitte helva ve türk kahvesini unutmayın.. Kahve kiremitte değil tabii... 

İşte böyle.. Mekanın web adresini veriyorum size.. Burada ayrıntılı olarak yazılmış ulaşım bilgilerini okuyabilirsiniz.. Bir sürü de fotoğraf var.. Ordayken aklımda değildi, sonradan düşündüm; o yüzden tam istediğim gibi olmasa da mekanın bahçesini gösteren bir de video ekliyorum, mutlaka izleyin.. Bu arada bahçe derken.... Tabiki kapalı alanı da var kış için.. Tamamen ahşap kaplı bir mekan.. güzel bir şömine.. ortada yanan bir soba.. 

velhasıl bahçesi ayrı güzel, içerisi ayrı güzel.. 
gidiniz, yiyiniz, keyifleniniz.. bir kadeh de benim için içiniz.. 
afiyet olsun ;)



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...