TELEVİZYON ÇOCUĞU | ROLL-CAPTION | izle

TV Çocuğu'nun meşhur finali tahminimden fazla kişiyi sevindirdi.. O zamanlar finali gözü yaşlı izleyenler 14 yıl boyunca bir kez daha izlemek istemişler ama bulamamışlardı..

Bir çok teşekkür maili aldım; rica ederim, ne demek... ve benden size güzel haber: o kadar mail aldım ki; final bölümünün tamamını koymaya karar verdim! Çok yakında sitede yavaş yavaş yerini alacak..

Şimdi, sanırım 90 küsür bölüm boyunca program sonunda yayımlanan bitiş jeneriğini (roll-caption) paylaşıyorum sizlere.. O hareketler ve çekimlerle zihnimize işlenmişti adeta.. Fonda çalan müziğin orjinal halini de çok yakında dinleyebileceksiniz.. Hadi bakalım açın şimdi sesi ...




6 yorum:

Adsız dedi ki...

cok cok cok tesekkur ederiz

Adsız dedi ki...

ellerine saglik nekbey!

Adsız dedi ki...

nostalji yasatiginiz icin cok minnettariz :)

Adsız dedi ki...

saolun gencligime geri dondum, okula her gun uykusuz gitme riskini goze alarak izlerdim televizyon çocuğunu hem de bu jeneriğin sonuna kadar, vay be saol nekbey...

Unknown dedi ki...

uykusuz her gece.. "iyi uykular" yazısını görene kadar.. güzel günlerdi..

Adsız dedi ki...

Şarkının adı: "Prince-Gett Off"... Yalnız Hakan Yılmaz da dansçılığını konuşturuyor :D

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...