TELEVİZYON ÇOCUGU | FİNAL | PART 1/3 | izle

İşte beklenen an geldi! İnternette ilk kez! Televizyon Çocuğu'nun 26 Aralık 1996 ylındaki finalini izleyenler, ağlayanlar, sevinenler, gülenler tam 14 yıldır o bölümden tek kare bile göremediler.. Taki geçen hafta final bölümünün sonunu şurada yayımlayana kadar.. O kadar çok mail aldım ki; ben de bölümün tamamını yayımlamaya karar verdim.. Videonun üzerine yazıları koyma, render işlemini ve upload'ı bekleme bir hayli uzun sürüyor.. O yüzden beli aralıklarla 3 part halinde ekleyeceğim siteye.. ve benden size müjde: devamı da gelecek..

Gece Kuşu'na yetişemedim.. O Yüzden birşey diyemem.. Sonraki programları ise hiç o efsane gibi olmadı..  İster istemez Televizyon Çocuğu'yla kıyasladık.. Okan'ın o dünyayı umursamaz tavrı bir daha aynı olmadı.. Ve biz büyüdük Okan da yaşlandı.. Finaldeki veda konuşmasındaki evrelerden birine benzedi.

Ortaokuldaydım ve hafta içi 4 gece roll-capiton'un sonuna kadar bekler öyle yatardım.. "Uykusuz gecelerin yalnız yüreklerim ilaç programı Tv Çocucu" başlamak üzere, hadi bakalım......







PART 2/3 için buraya tıklayın

100 Bölüm | Atv | 1996
Pazartesi, salı, çarşamba, perşembe  01.00-02.30 arası
Yapımcı: Şebnem Kandır
Yönetmen: Şafak Bakkalbaşoğlu
Yönetmen Yardımcısı: Beril Kayahan
Oyuncular: Erkan Taşdöğen, Zafer Algöz, Şafak Sezer
Orkestra: Klavye-Temel, Bas-Uluğ, Davul-İsmail, Gitar-Serhat, Trompet-Vecihi


26 yorum:

Adsız dedi ki...

harikasınız çok teşekkür ederim beni gençliğime götürdünüz çok saol nekbey!

Adsız dedi ki...

90lar herşeyiyle çok güzeldi, çok teşekkürler nekbey bize bu güzel anları tekrar yaşattığın için, keşke imkan olsa da 100 bölümü de yüklense hatta gece kuşu da yüklense..
artık sen başlattın umarım kayıtları olanlar görüp feyz alıp paylaşır ve bize yine o güzel anları yaşatır.

Adsız dedi ki...

90ları görünce şimdiki hiçbir şeyi beğenemiyor insan..

Adsız dedi ki...

efsaneyi tekrar izlemek ne de hoş =) okan'ın en fırlama halleri hehehe =) saolun nekbey

Adsız dedi ki...

ben herşeyi devlet için yaptım :D

Adsız dedi ki...

bu gazete küpürleri ile haber okuma formatını ntv de kime diyorum ben adlı programda şahan gökbakarda yapmıştı vay be demekki yıllar önce okan yapmış, komedi dükkanının formatını da o yıllar önce yapmıştı.. ilginç tesadüfler..

Unknown dedi ki...

rica ederim arkadaslar, afiyet olsun;)

TR icin bircok ilki Okan yapmistir.. ama aslinda gercek anlamda ilk degildir.. Jay Leno'dan fazlasiyla esinlenmistir.. Baska showlardan da.. aslinda yaptiklari cok orjinal seyler degil ama ilk oldugu ve guzel harmanladigi icin suan burda bunu konusuyor ve izliyoruz..

yakinda bir roportaj videosu da gelecek ;) orda biraz bahsediyor bunlardan..

iyi geceler olsun..

Adsız dedi ki...

Nekbey size ne kadar teşekkür etsem azdır bu görüntüleri uzun yıllar sonra tekrar izleyebileceğimi hayal bile edemezdim ne kadar çok sevindiğimi anlatamam beni çocukluğuma götürdünüz ben o yıllarda 11 yaşında idim bu program yüzünden annemle çok tartışmalarımız olmuştur inatla uyumaz bu programı beklerdim yazınızda daha devamı gelecek demişiniz sabırla bekliyorum takipçinizim çoook teşekkürlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

sağol abi ya bu nostalji süper

Adsız dedi ki...

okan neymiş o zamanlar evrim geçirmemiş hali olmalı bu teşekkürler

Adsız dedi ki...

aga harikasın nerden buldun bu görüntüleri sayende nostalji yaşadık neydi o günlerrrr...

Adsız dedi ki...

bunları seyrettikçe 90 lara gidesim geliyor

Adsız dedi ki...

görüntüler için çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

geçmiş zaman olur ki iyisinle kötüsünle 90 ların bıraktığı en güzel iz diyebilirim ve bu izi sizin sayenizde görebildik çok çok sağolun nekbey

Adsız dedi ki...

o zamanlar hepimiz televizyon çocuğuyduk yaşlanıyorum galiba:-)

Adsız dedi ki...

teşekkürlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

AGA ELİNDE ZAGA VARSA ONUDA ATSANA ÇOK MAKBULE GEÇERRRR

Adsız dedi ki...

ÇOK SAOLUN

Adsız dedi ki...

davul da kerem olucak

Adsız dedi ki...

Merhaba, Grup Ünlü'nün katıldığı bölümün kopyası var mı sizde? Varsa yayınlarsanız çok ama çok çok mutlu olurum :)

Unknown dedi ki...

@ adsız; ah keşke....

Unknown dedi ki...

güzel sözleriniz için teşekkürler, ne mutlu bana ;)

Adsız dedi ki...

Careerjet.com.tr - Türkiye için iş arama motorudur. On binden fazla web sitesinde iş ilanlarını arayabilirsiniz.
kariyer, iş, işler, işe alım, işe yerleştirme, iş arama motorları, iş fırsatı, iş fırsatları, açık pozisyonlar, mevcut pozisyonlar, iş imkanları, iş arama
Türkiye'deki bütün iş ilanları Careerjet

http://www.careerjet.com.tr/

Adsız dedi ki...

Televizyon çocuğu'nun başka bölümleri varsa yükleyebilirmisiniz siteye.senelerdir bu programı arıyorum.Bende de betamax kasetlerde vardı Televizyon Çocuğu'nun 3 bölümü Özlem tekin,Radyo odtü,Yalan rüzgarı oyuncusu olduğu bölümler ama hepsini kaybettim.

Adsız dedi ki...

Televizyon çocuğu'nun başka bölümleri varsa yükleyebilirmisiniz siteye.senelerdir bu programı arıyorum.Bende de betamax kasetlerde vardı Televizyon Çocuğu'nun 3 bölümü Özlem tekin,Radyo odtü,Yalan rüzgarı oyuncusu olduğu bölümler ama hepsini kaybettim.Videolar için teşekkürler.Daha çok bölüm bekliyoruz
Çağatay Yılmaz

nekbey dedi ki...

rica ederim ama elimdeki tüm bölümler bunlardı..

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...