ÖZKAN UĞUR VE MELEK BAYKAL TÜRK MALI DİZİSİNDE

RTÜK Türk Malı ile uğraşa dursun, dizi kadrosunu büyütmeye devam ediyor.. Özkan Uğur ve Melek Baykal yeni sezonda (eylül) Türk Malı'nda olacaklar.. Uğur, Abiye Kuzu'nun dayısını; Baykal ise annesini canlandıracakmış.. RTÜK'ün diziyle uğraşmasını doğru bulmuyorum! Şener Şen "domatis" dediği içim hiçbirimiz bakkala gidip "domatis" demedik.. Yada Engin Günaydın "çikeleta" dedi diye bakkaldan "çikeleta" istemedik.. (Yalnız hep bakkaldayız başka yer yok sanki) Neyse RTÜK'ün uğraşmasına karşıyım ama diziyi de beğenmiyorum.. Türk Malı'nın senaristi ve yönetmeni Tayfun Güneyer, Yılan Hikayesi'nin yönetmenidir ve senaryosunu arabada, otobüste, havuzda, yemek yerken vs gibi olağanüstü yerlerde yazma başarısına (!) sahiptir.. Kendisi demiştir, isteyen araştırıp bulabilir.. Senaryosu bir piyes yada ortaokul müsameresi şeklindedir.. Yılan Hikayesi'ni hatırlayın.. Ama maalesef ki işleri bir şekilde tutmaktadır.. Ön yargılı konuşmuyorum, asla izlemeden değerlendirmem ama ömrüm boyunca Tayfun Güneyer'in benim seveceğim bir iş yapacağına inanmıyorum...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Tayfun Güneyer'in Setinde Çalışmış Bir Madur Olarak Karavanın'da , Makyöz Odasın'da ,Sete Gelen Ve dizi'de 10 Sn. Rol Almak İsteyen Yardımcı Oyuncu (Figürasyon) Dostlarımızla Sevişirken Yazma Becerisine Nail Olduğunu'da söylemek , Eklemek İsterim Efendim...

Unknown dedi ki...

@ FocusPuller; çok teşekkür ederim bu bilgi için! Okuduklarımda ve tahminlerimde yanılmamışım, durum sandığımdan da kötüymiş meğer.. sevgiler...

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...