TELEVİZYON ÇOCUĞU | ROLL-CAPTION | dinle

Prince
Daha önce şurada paylaştığım Televizyon Çocuğu roll-caption videosunda çalan müziğin orjinalini sunuyorum sizlere! Müzik, ABD'li pop şarkıcısı Prince'in Gett Off isimli şarkısı..Şarkı aslında enstrumantal değil; sözlü.. Artık zamanında kim yaptıysa o mixi, güzel düşünmüş.. Size hem sözlü halini hem de programın sonunda çalan halini sunuyorum.. İkincisini tabiki ben mixledim ve iki küsür dakikaya uzattım.. Müptalası MP3 playerine atıp dinlesin diye.. Programdan o haline o kadar alışmışım ki, orjinali çok az dinlemişimdir.. İşte şarkılar, şimdi rahatça açabilirsiniz sesi!


Prince - Gett Off



Prince - Gett Off | TV Çocuğu Roll Caption Mix

 


Tüm audio paylaşımlarını, playerdeki DivShare yazısına tıklayıp download edebilirsiniz..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkürler nekbey

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...