KOMEDİ DÜKNNAI STAR'DA

Tolga Çevik | Salih Kalyon
Başlık herşeyi söylüyor ama bir iki cümle yazmak istedim doğrusu.. Dükkan ilk olarak TV8'de Tolga Çevik ve Salih Kalyon'la başladı.. Tolha Çevik'i severdim, kendine has hoş bir tarzı vardı... Salih Kalyon'u ise çok severim.. Tam karakter oyuncusudur.. Yıllardır bu işin içinde, reklama ihtiyacı olmayan, kendi halinde işine devam eden birisidir.. Dükkan TV8'de çok tutup herkesin diline dolanmaya başlayınca, Tolga Çevik Salih Kalyon'u kovup programa tek başına devam etti.. Salih Kalyon programdan ayrılmadı! Kalyon bunu çok net bir şekilde dile getirmişti.. Çevik sonra programın patantini de kendi üzerine aldı.. Oysa Kalyon ile birlikte tasarlamışlardı.. Şimdi diyeceksiniz ki; Salih Kalyon'a neden bu kadar inanıyorsun? Tabiki olayın tam olarak doğrusunu bilemeyiz ama bir şekilde birilerine-bir şeye inanmak zorundayım.. İki de yalan söylüyor diyecek halim yok.. Şu halde ben Kalyon'a güveniyorum.. Fotoğrafı da sevdiğimden koydum.. Yani yine Çevik tek başına olacak..İşin özü Çevik baktı ki parayı götürecek bu programdan o yüzden böyle bir yola başvurdu.. Salih Kalyon'dan sonra ben programı bir bölüm izledim sonra da bıraktım.. Çünkü hiçbir özelliği kalmamıştı.. Elbet hala seveni olabilir, yeni sezonda Star'da izleyebilir.. İyiki bir iki cümle demişim yahu biraz yazayım desem ne olacaktı acaba ....

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...