DENİZ ARMAN FELAKETİ

Biri bu adama dur desin lütfen! Ne zaman ki Birand tatile çıkıyor, facia işte o zaman başlıyor.. Deniz Arman'ın gazeteciliğine asla bir lafım yok ama anchorman olarak bir felaket.. Kısa bir cümleyi bile hata yapmadan bitiremiyor..Sürekli dili dolanıyor, sürekli hata yapıyor ve cümleyi sürekli baştan alıyor.. E Birand da aynı, neden ona söylenmiyorsun diyorsanız; Birand'ın doğal bir ekran yüzü sempatikliği var..Aynı hatayı Birand yapınca gülüyorum Arman yapınca deliriyorum.. Arman'ın yayın öncesi haber metinlerini okumadığına da eminim, o anda görüyor ve yeteneksiz olduğu için takılıyor.. Cümle içi vurgulardan bahsetmiyorum bile! Ses tonu da boğuk olduğu için saç baş yolduran bir durum ortaya çıkıyor.. Ve Kanal D -nedense- ısrarla Deniz Arman'dan vazgeçmiyor..

2 yorum:

NetFikir.net dedi ki...

Merhaba,
Gazetecilik bölümü 2. Sınıf öğrencisi olarak Medyanın kullanıldığını ifade ediyorum sizlerde bunun farkındasınızdır zaten, dünya görüşleri ne olursa olsun kişi kuruma bağlıdır. kurum ve patron. ama; Kendini satmak farlı bir mevzudur.

Bende Deniz Arman beyfendiyi Haber spikerliği konusunda ılımlı bulmuyorum. Birandı dinlerken en azından keyif alıyorum.

Bu Güzel düşüncenizi benle paylaşıp zamazingo yapmama olanak tanıdığınız için teşekkürler.

Unknown dedi ki...

@ NetFikir.net; aynen söylediğiniz gibi.. hatta sonradan yazıma da ekledim; Birand'ın doğal bir yeteneği var! İnsanı sinir etmiyor aksine keyiflendiyor..

Ben teşekkür ederim, fikirlerinizi paylaştığınız için..

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...