GİRİŞ -ŞİMDİLİK- SERBEST

Farkındayım tadı kaçtı ama yapacak birşey yok.. Benim gibi özel alan adı kullanan bloggercılar halan mağdur çünkü yönlendirme IP'sine gelen yasak henüz kalkmadı..

Gönüllü arkadaşlar geçen hafta çin işi bir çözüm bulmuş ama haftasonu milyonlarca kişi IP için çin sitesine saldırınca adamlar da TR'ye çıkışı kapattılar ve bu haftanonu da kapalı geçirdik..

Şimdi başka bir çözüm bulundu, yeni bir IP.. Gene benim gibi bir sürü insan bu numarayı kullanacak.. Şuan bu sayede sitedesiniz.. Umarım uzun vadeli olur..

Ama nihai gerçek şu ki; henüz asıl IP'deki yasak kalmadı ve kesintiler ara ara sürebilir.. Bu kesintilerde benden ayrı kalmak kalmak istemiyorsunuz irtibatı koparmayalım kısmındaki RSS linkine tıklayıp sık kullananlarınıza ekleyiniz veya herhangi bir RSS okuyucu kullanınız.. Çünkü yasak RSS'den okunmaya engel değil..  RSS

Çözümü sağlayan IP ve bulan kişinin -ihare4- yazdıkları burada

2 yorum:

Alice dedi ki...

ne zaman kalkacak bu yasak çıldırıcam artık sinirlerim altüst vaziyette heves meves kalmadı ya :(

Unknown dedi ki...

valla ben de cildircam.. isim musait olmasa ilgilenemem de bu kadar.. heves kalmiyor tabii, tam yazcakken hadi bosver diyorsun.. bilmiyorum, bilmiyorum.... ama olacak onu biliyorum !

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...