DUBSTEP GECESİ | dinle

Bu cumartesi dubstep gecesi! Son 4-5 yılın modası bu.. Giderek de yayılıyor.. Aksak ritimli, biraz reggae ve break tınılarıyla süslü, ayni anda hem 70 hem de 140 bpmlerde seyreden, dub'in yavasliginı ve jungle'in hizinı almış müzik türü.. Kimi zaman cool olurken çoğu zaman da dars side'a bağlıyor..

Kısaca elektronik müziğin hınzırı, namussuzu, dark side'ı.. Ritim damarlarınıza işlerse yandınız, kurtuluşu yok..  Ne len bu; bilimsel açıklama sanki anasını satayım derseniz türe pek güzel örneklerde ahanda burada... Benim de hiç işim olmaz böyle tanımlarla.. Meraklısı için yazdım zaten, müzik yakalarsa beni bir yerimden dinlerim! Aman ses kısık olmasın gözünüzü seveyim... İlk video en insaflısı..





Doymadım ben diyorsanız tam 1 saat 25 dakikalık müthiş bir mixes set sizi bekliyor..

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...