PAZAR İZLENİMLERİ

15 (on bes) sene once Iner Misin Cikar Misin'a katilip sarki soyleyenler vardi yada taklit yapanlar, dans ettigini sananlar..... Sene 2010 Yetenek Sizsiniz'de yine ayni seyler.. Programin Avrupa ayaginda oldukca ilginc seyler izlemistim daha bir tane gormedim bizde.. Rahmetli Boran Kaya'yi cok severdim, ona bir lafim yok ama 15 sene once maalesef Safak Sezer'i soktu hayatimiza imcm. Ys'den aklimda kalan ise: sevdigim kiz bana abi deyince.. Yani.. Hadi neyse....

Adanali final yapiyor, bitis saati 01:10 olarak gozukmekte.. Buyuk Final !

Pelinsu Pir yaslanmis yahu..

Behzat C'de garip efektler, distortion tonlari, kulak tirmalayici melodiler duyulmakta.. Normalde 'bu ne be' derim ama dizinin havasina yakisiyor, yadirganmiyor.. Ki bunu 12 dakikada soyluyorum.. Muzigini kim yapmis diye aradim, bir tane bilgi yok! O kadar facebook sayfasi, web sitesi vs.. Video ve fotograf koyunca bir halt yaptilarini zanneden zibidilerle dolu ortalik! Ama onlarda sucsuz: Star TV'nin sayfasinda bile 'kunye' bilgisi yok dizinin.. Hay ben sizin var ya....

Spartacus'u cnbc-e'den izleyenlere not: Diziyi makaslayan cnbc-e degil, yapimci Starz'in ta kendisi.. Bizim gibi ota, boka sansur koyan ulkelerde, kanallarin dizilerinin icine etmesini istemedikleri icin makasli kurguyu kendileri yapmislar.. Hatta bir bolum epey farkliymis diye duydum ama TV'den izlemedigim icin bilemicem..

Cem Yilmaz'in siyasete bulasmamasi milleti germis.. Allah baska dert vermesin milletime! Size ne ya..

Goktug Sevincli.. Kanal D'nin spor servisinde calismis, bir muddet haberleri sunmus, TV8'in spor mudurlugunu yapmis eski sporcu.. Simdi Cem TV diye bir TV'de Goktug Sevincli ve Gol gibi uhtis bir isimle program yapmakta..

"Heberler"e dayanamiyorum, Levent Kazak'cim sen cok daha iyi isler yaptin, bu neden yahu..

Pizza Hut reklamlarinda 'yiyin gari' diyen teyze sinir bozucu.. 

Bu gece Kral Ciplak'in krali Feridun Duzagac'mis.. Adiyla bagdasmiyor bu program..

TR karakter sorunu icin affola...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...