ARAK: RENGARENK | RINGA RINGA | KISKIVRAK | izle

Sertap Erener'in yeni albümünün isim ve çıkış şarkısı Rengarenk kulağınıza çalınmıştır bir yerlerde mutlaka.. Bu şarkıyı orjinal sanıp Sertab'a övgüler yağdırıranlar var.. Şarkı orjinal değil! Aslı Hint ezgisi; güzel film Slumdog Millionaire'de yer alan bir parça..  Bizimkiler aynen araklam.. pardon esinlenmişler.. Hatta inanmayacaksınız Sibel Can bile esinlenmiş.. Oturup da özel video hazırlamadım bunun için ama 3 şarkının da video kiliplerini koydum.. Dinleyip siz karar verin.. Bir de şarkının orjinal hali Aşk-ı Memnu'da kına müziği olarak kullanmılmış.. Ne acıdır ki youtube'da "Aşk-ı Memnu'nun kına müziği" adıyla bu şarkı yer almakta..

Orjinaline en yakın düzenleme Sertab'ın.. Sahiden güzel de olmuş.. İş yapar.. Fakat olaya şu gözle bakarsanız durum vahim bir hal alıyor: Yılların Sertab Erener'inin yeni albümünün çıkış parçası uyarlama.. Yazık.. Sertab'ın tek bir albümünü severim: Sertab Gibi .. Nerde Sertab Gibi albümündeki Sertab, nerde şimdiki Sertab.. Amma çok Sertab dedim ya fenalık geldi..

SLUMDOG MILLIONAIRE | RINGA RINGA


SERTAP ERENER | RENGARENK


SİBEL CAN | KISKIVRAK

2 yorum:

Alice dedi ki...

tüm kalbimle katılıyorum! şarkının orijinali gayet güzel ama sertab söyleyince bütün esprisini kaybetmiş bence! sevmiyorum zaten kendisini...

mine dedi ki...

sertap gibi demirle yaptığı ilk albüm değil mi ben de onu çok seviyorum

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...