İMPARATORLUKLAR DA YIKILIR

İbrahim Tatlıses Dalaman Hilton'da aralarında Turizim Bakanı Ertuğrul Günay'ın da olduğu salonda konser veriyor..  Küçük hayranıyla bir süre sohbet eden ve istediği parçaları seslendiren İbo, küçük kız pistten inerken "Bu beni çok seviyor, 2 yaşından beri beni takip ediyor. Bodrum'a geldi, Antalya'ya geldi" dedi. Küçük kız, uzaktan Tatlıses'e bağırarak "Antalya'ya gelmedim" diye seslendi. Bu sözler üzerine Tatlıses,mikrofondan küçük kıza "Vay küçük o....." diyor.. Haberin metni burada

Daha sonra CNN Türk'de Cüneyt Özdemir'le konşuyor İbo ve diyor ki: "11 yaşında küçük bir kız. O kız benim evladım sayılır, ailesini de tanıyorum, görüşüyorum. Ortada pişman olacak bir şey yok. Daha önce de TV'de 'zilli' lafını kullandım, ne varki bunda. Neden böyle abartılıyor, yok kız aşiret kızıymış, yok şuymuş. 18 yaşında kız olsa bu lafı söylemem tabi. Sayın bakana da 'Allah cezanı verecek' demedim, makamına saygısızlık olur."
Haberin metni ve video burada

Bu olayı TV kanallarının bazıları yayımlamıyor, bazıları ise sonlara doğru küçük bir haber, her zaman olan bir hadise gibi veriyorlar.. Başka herhangi biri sahnede o lafı etse A'dan Z'ye herkesin birşeyler söyleyeceği bu durumda kimse ağzını açmıyor, gık demiyor.. Sanki bu olay olmamış gibi davranılıyor..

İşte bu noktada Habertürk'ten Balçiçek İlter -benim de duygularıma tercüman olan- okkalı bir yazı yazıyor.. Çok özetle kimse neden birşey söylemiyor diyor..Yazının tamamı burada

Daha da sonra bizim İbo, Balçiçek İlter'i cep telefonundan arıyor ve sonu " O kalemler kırılır Balçiçek Hanım" cümlesiyle biten bir konuşma yapıyor.. Bu konuşmanındetayları Balçiçek İlter'in ikinci yazısı burada

Şimdi şu güce bakar mısınız! Kendisini imparator olarak tanımlayan, yer altı kişilerle dostluğunu milyon defa kendi ağzından açıklayan, hemen hemen her kanalda İbo Show'u yapan, tüm medyayla ilişkisi olan bir adam böyle bir vukuat işliyor ve kimse ağzını aç(a)mıyor!

Bu nasıl bir güçtür? Bu gücü nasıl sağlamıştır? Bu nasıl ezik bir medyadır? İbo nasıl "kırılır o kalemler" diyerek bir gazeteciyi cebinden arayarak tehdit edebilir? Başka olaylar olduğunda ortalığı ayağa kaldıran bakanlar şimdi nerededir? İbo'dan, İbo'ya imparator lakabını yakıştıran medyadan ve onun bu acı halinden nefret ediyorum..

İbo bana mail atıp "o siteni hacklerler nekbey" der mi acaba?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu duruma bende sinir oluyorum nekbey tahminim iboya bu kadar sessiz kalmalarının nedenlerinden biri devlete verdiği vergiler olabilir.hatırlıyorum önceki senelerde tv de denk gelip izlemiştim ibo show da ibo eurovision şarkısını (sibel tüzün süperstar) yerden yere vurup aşağılayarak hakaretler etmişti kendi gibi olan seyircilerini de kışkırtıp protesto etmişlerdi hepsi zavallılar bu adam kendini ne sanıyor benim fikrim bu adam ve destekçileri türkiyenin yüz karalarıdır bu ibo konusunu yayınlayıp içimden gelenleri yazmama neden olduğunuz için teşekkürler nekbey tarafsız seviyeli ve gerçekleri yansıtan tüm yorumlarınızı zevkle ve ilgiyle okuyorum başarılar....

Unknown dedi ki...

vergiler ve bilmedigimiz hersey.. bu adamin bir gucu oldugu kesin ve kimileri problem yasamamak icin gormezden geliyor bazi seyleri.. ben de hic hazzetmiyorum.. guzel sozleriniz icin tesekkur ederim, sevgiler...

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...