MANOLİS O HASİKLİS | dinle

Manolis, bestesi Yannis Drağatsis'e ait çok eski rebetikodur aslında.. Sağlam kabadayı olmasının yanı sıra Buzukici Manolis'in hikayesini anlatır.. Pek çok Yunanlı bu eski rebetikoyı çalmış söylemiştir..

Bir versiyonu da Yeni Türkü'nün Külhani Şarkılar albümünde bulunur.. Cengiz Onural'ın müthiş sözleri ve düzünlemesiyle.. Ortasında trompet taksimiyle.. Dinlemediyseniz aman hemen koşun bulun bir yerlerden..Gelelim paylaştığım versiyona...


Paylaştığım versiyon Shantel'in Disko Partizani albümüden.. Manolis o Hasiklis olarak yazmış adını.. Özel bir çalışma yapmamış üstünde, gayet sıradan bir düzenleme.. Ayrıca Fatih Akın'ın Soul Kitchen filminde kullanılmış..Ben de oradan duydum zaten.. Aslına bakarsanız pek de sevmedim ama farklı bulduğum için paylaşıyorum.. Özellikle -benim gibi- parçanın orjinal halini çok sevenler bir hayli yadırgıyacaklardır..


1 yorum:

mine dedi ki...

ıggh eh işte, filimde de dinlemek lazım galiba
yorumlar için harf onaylamayı kaldırman dileğiyle yorum yazmayı zorlaştırıyor

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...