KÜSTÜM ÇİÇEĞİ | YENİ DİZİ | dinle

Fotoğraftaki çiçeğin adı: Mimosa
Türkçe'deki karşılığı ise: Küstüm Çiçeği

İsim bulmada üstümüze yok, döktürmüşüz yine..
Yapraklarına dokununca aniden kapanıyor yaprakları, incecik bir dal haline geliyor.. Arada sırada ise fotoğraftaki gibi ilginç bir çiçek açıyor..

İnsanlara da çiçeğin bu özelliğinden dolayı yakıştırılan bir deyim aslında.

Nerden çıktı şimdi bu derseniz; TRT'de eylül ayında Küstüm Çiçeği adında bir dizi başlayacak.. Başrollerinde İsmail Hacıoğlu ve Ayfer Dönmez (Bir İstanbul Masalı'ndaki aşık olduğu kız) olacak.. 

Küstüm Çiçeği aslında Orhan Gencebay'ın 1996 yılında çıkardığı Kiralık Dünya albümüden söz ve müziği kendisine ait olan bir şarkı.. 

Dizinin müzikleri aria yapacak ama jenerik müziği Küstüm Çiçeği'nin aria tarafından yeniden düzenlenmiş hali olacak.. Şarkı klasik Gencebay formatından biraz uzakta oldukça keyifli bir şarkı.. düzenlemesi oldukça iyi.. belki de bu yağmurlu günde üzerime düşen kasvet sayesinde sevdim şarkıyı, bilemem.. kararı siz verin, işte Küstüm Çiçeği!



1 yorum:

Engin ALKIN dedi ki...

Aria yapacaksa sorun yok... :)))

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...