UNUTMA BENİ JENERİK 2002 | izle

1997 yılında Süper Baba'nın bitmesiyle dinlenmeye çekilen Şevket Altuğ, 2002 yılında herkesi sevindirmiş, Türkan Derya'nın yönettiği ve Metin Şentürk ile başrolünü paylaştığı Unutma Beni adlı diziyle sevenlerine merhaba demişti.. huhh bir solukta yazdım ne cümle oldu yahu.. Kanal D diziyi ikinci bölümden itibaren oldukça geç bir saate aldı.. Sonra günüyle oynadı.. Sonra yine saatini değiştirdi.. Tam temelleri atma yolunda yavaş yavaş ilerleyen diziyi geçen hafta bıraktığımız yerde bulmak imkansızlaşmıştı.. Zaten Kanal D'nin o zamanlar pek bir meşhur olan yayın politikası sonucu 8. bölümde tarih oldu Unutma Beni.. Adını da kim koyduysa böyle bir ironi aklına gelmemiştir herhalde..  Seyirci isyanlarda, Şevket Altuğ ise TV defterini kapadım diyerek Bodrum'daki evine çekilmiştir.. Halen oradadır ve hiçbir dizide yer almamasının sebebi bu yüzdendir.. Hadi dizi defterini kapadın ama bari perdeleri arala be Fikoooo diyor; Şevket Altuğ'a selam ve sevgilerimi sunuyorum.. Bir gün buluşacağız, biliyorum..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

şu diziyi hiç ettiler ya helal olsun ne diyim müziklerinide bulamıyorum yazık valla

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...