SHOW TV'DEN MUHTEŞEM YÜZYIL'A ABARTILI REKLAM

Meryem Üzerli | Hürrem Sultan
Muhteşem Yüzyıl'ın ilk bölümünden sonra izlenimlerimi burada belirtmiştim.. İzlemiyorum ama zaplarken bakıyorum arada; dizi içindeki senfonik müzikler oldukça azalmış yerine tanburlu, neyli o havayı daha iyi yansıtacak enstrumanlarla yeni temalar yapılmış.. Bu güzel olmuş tabii.. Ama yine de izlediğim sahnelerde akılda kalıcı bir melodiye rastlamadım, temalar daha çok emprovize formatında..

Her kanal bünyesindeki dizinin reklamını bir şekilde yapıyor haber bülteninde, bu normal sayılabilir.. Dünkü haberde Ali Kırca öyle bir sunuş yaptı ki, başlık da şu: Muhteşem Makyaj! Hürrem dayak mı yemiş ne olmuş, yüzü gözü şişmiş, çizikler, darp izleri vs vs. var yüzünde.. Düşük bütçeli dizilere göre haliyle daha özenle yapılmış, zaten olması gereken bir makyaj var ortada ama hepsi bu.. Öyle bir metin yazmışlar ki habere anlatılacak gibi değil.. Makyözü bulup konuşturmuşlar bir de.. O da yazık anlatıyor işte "ımm dayak yiyince gözü şişer diye düşündüm, çizik izleri ekledim" vs vs.. Çok düşünmüş sanırım.. Fazlasıyla komik ve garip bir haber çıkmış ortaya.. Oysa 1991 yılında Terminatör 2 filmindeki Arnold'un makyajı aynı başlıkla kanallara haber olmuş, biz de ağzınız açık izlemiştik..

Son olarak bir not düşelim: RTÜK başkanı Prof. Davut Dursun evvelsi gün yaptığı açıklamayla; 3-5 kişi toplanıp, RTÜK'e mesaj atıp, diziyi yayımdan kaldırtacaklarını sananlara, diziyle ilgili hala bitmek bilmeyen tartışmalara ve onları çıkartan provakatörlere güzel bir cevap vermiş oldu: "Muhteşem Yüzyıl bir kurgudur, sanaldır, gerçek değildir"

Muhteşem makyaj'ı (!) izlemek isterseniz video içeride..

Hürrem-yüzünün-halini-görünce-çılgına-dönüyor
Yükleyen oguzhansaran. - Tüm sezonlar ve tüm bölümler

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...