TELEVİZYON ÇOCUĞU - BANU ALKAN | izle

Daha önce bir çok materyal yayımlamıştım şurada TV Çocuğu ile ilgili.. Bu sefer maalesef full bölüm değil.. Hani geçen Süper Baba'nın son bölüm özel jeneriğini yayımlamıştım ya (burada) işte o kasetin devamından çıktı..

Yaklaşık 18 dakika.. ve bunun bir çoğunu gazete haberleri ve Okan'ın o "salak, saçma sapan" yarışması kaplıyor.. Tam arşivlik.. İzleyenler hemen hatırlayacaklar, balon üstünde zıplama! ve televizyon civciv'i, anımsadınız mı? Banu Alkan'lı kısımlar az ama o zamanki güzelliğine hayran olmamak zor.. Ne kadar gençmiş yahu.. 12 yıl öncesi..

"Arşivcilikte her saniye önemlidir" felsefesinden yola çıkarak -ben uydurdum ama- kasetten ne çıktıysam koydum, hiç yoktan iyidir değil mi.. İyi haftasonları...

5 yorum:

arşivci ruh dedi ki...

süpermiş,elinde ne kadar görüntü varsa lütfen paylaş kardeşim,yaşasın arşivci ruhlar,paylaşımcı insanlar!!!!!!!

nekbey dedi ki...

@arşivci; eyvallah kardeşçim.. an itibariyle elimdeki tüm bölümleri TV Çocuğu sekmesinde bulabilirsin ;)

Adsız dedi ki...

muhteşem bir arşiv videosu,devamını diliyorum üstad ;)

Adsız dedi ki...

Programın kapanışında çalan jenerik müziğin adı, Prince'den "Gett Off" dur; ilgili arkadaşlara duyrulur :D

Unknown dedi ki...

Hey nekbey sen cok iyi bi adamsin bunlari nerden buluyorsun zira okan da bile oldugunu dusunmuyorum

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...