KADİR ÇÖPDEMİR SÜPER FM JINGLE 1994 | dinle

Kadir Çöpdemir'i bir çoğunuz Ekmek Teknesi'ndeki Kirli'den ve NTV'deki programlarından biliyorsunuzdur.. Artık unutulmaya başlandı ama aslında kendisi radyocu.. Süper FM'in ilk DJ'yi.. Hiç susmayıp, bir şarkı bile dinlettirmeden Candan Cana isimli bir program yapardı.. Bu sanırım 1994 yılına denk geliyor.. İşte bu programın müthiş bir jingle'ı vardı.. O zamanlar oldukça ses getirmişti.. Programın başında ve sonunda mutlaka; hatta bazen yoğun istek üzerine aralarda bile çalardı..  Arşivimden malum jingle çıkınca kelimenin tam anlamıyla koptum! Ne hatıralar canlandı, neler hatırladım.. Neyse, hadi siz de gidin geçmişe.. Bu arada çok deli şeyler çıkıyor arşivden, yakında...







3 yorum:

Adsız dedi ki...


Fatih Özçelik

Meraba Kadir Bey.Ben Adıyaman' dan Fatih. Öncelikle Geç de olsa Sİzi Çok Çok Çok Tebrik ediyorum.Gerçekten Ekmek Teknesi Dizisini Her İzlediğimde Farklı Bir Şeyler Öğreniyorum.Özellikle de sizin canlandırdığınız KİRLİ Karekterini çok seviyorum.Gerçekten Ne Samimi, Ne Güzel Çekmişsiniz.Herşey içten ve doğal.İnanın Dizi' nin bölümlerini izliyorum,izlerken bir yandan sevinip bir yandan üzülüyorum.Bitmiş bu film,bölümleri kısıtlı tüm filmi birazdan biterecem diye.Gerçekten bize böyle bir dizi kazandırdığınız için çook çook teşekkür ediyor,saygılarımı sunuyorum.

nekbey dedi ki...

@Fatih Özçelik; hocam kusura bakma hangi sitede olduğunun farkında mısın? bir sağına soluna baktın mı? :)) sanki kadir çöpdemir yazmış gibi adama hitap etmişsin, güldürdün beni :)) ha günün birinde okursa ne ala...

nekbey | bir nekbey zamazingosu

Adsız dedi ki...

Bazı insanlara internet kullanımını yasaklamalı. Örn: Fatif Özçelik.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...