EZEL'E AŞK-I MEMNU YORUMU | izle

Pazartesi günü Ezel'i izlerken Behlül'ün yani Kıvanç Tatlıtuğ'un çıkış sahnesinde Aşk-ı Memnu'nun jenerik müziğini aradım kulağım.. Toygar Işıklı'nın şahane eseri.. Gerçi Ezel'in de müzikleri Toygar'ın ama o çıkış sahnesindeki temayı yetersiz buldum biraz.. Daha kanlı canlı bir tema gerekiyordu, işte misal Aşk-ı Memnu jenerik!

Tam Behlül'ün gözlerinin göründüğü o an ile müzikteki tavrın değiştiği an birleşse nasıl olur dedim ve bu video çıktı ortaya.. Hiç diyalog olmaması ve herkesin birbirine acayip bakışlar atması bir Aşk-ı Memnu havası yaratmadı değil hani.. Ayrıca mini dublaj da bana ait..

Tatlıtuğ beklediğim kadar kötü gözükmedi gözüme; bakış ve duruşuyla Behlül'den sıyrılmış gibi geldi.. Çok da önemli değil; sonuçta herşey dört bölüm için...



1 yorum:

mine dedi ki...

yakışıklı adam beaa yakında kenanı tahtından edebilir mi acep bilemedim :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...