NEZAHAT BAYRAM | HANGİ BAĞIN BAĞBANISAN | dinle-izle


Küçüktüm ufacıktım, evin bir köşesinde bu taş plağı bulmuştum...

Ne ben türkü severim ne de evdekiler; babam bile hatırlamıyor nereden aldığını.. O zaman ciddi küçüğüm tabii, dinlerdim, dinlermişim; dinleye dinleye de sevmişim.. Plak çatlamıştı (o yüzden tüm sözler yok)  tamamen çatlar da başına birşey gelirse diye vakti zamanında böyle bir kayıt yapmıştım.. Onu paylaşıyorum şimdi sizlerlerle..

Meraklısına: 2004 yılında yaşamını yitiren Nezahat Bayram,
1960'lı yılların en önemli Ankara Radyosu Türk Halk Müziği sanatçılarından birisiymiş..

Diyarbakır yöresine ait türkünün adı: Hangi Bağın Bağbanısan


Nezahat Bayram | Hangi Bağın Bağbanısan from nekbey on Vimeo.


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...