SIGARAYA KARA PAKET

Herşeyi çözdüler de sanki aklı sigarada kaldı sağlık bakanının.. Bu kadar üstüne gidilmemişti sigara içenin.. Kara Paket pek yakında Türkiye'de! Nedir: artık paketlerin üzerinde sigara markası, logoso ve ismi yer almayacak.. Sigara markalarının kabusuymuş bu uygulama ve ciddi düşüş bekleniyormuş.. Hazırlıklar başlamış..

Abicim anlamıyor bu insanlar.. Sallıyorum 3 numaranın hangi marka olduğunun bilinmesi kaç gün sürer sizce?? Uygulama başladı, ben bakkala girdim, içtiğim sigara yıllardır aynı: Winston Light! Ver ordan bir paket diyince adam vermeyecek mi ? Verecek, ben de numarasını öğrenecem, bi daha öyle isteyecem.. Ha illaki belli bir dönem karışıklığa yol açacaktır ama ne kadar sürer bu belli dönem? 2 ay sürsün hadi.. Sonra ne olacak, eskisi gibi devam edecek herşey.. Bu işden de birileri para kazanacaktır kesin, o yüzden yapılıyordur bu uygulama.. Yoksa gerisi hikaye..

hatta ve hatta "oo beyler kaç numara içiyonuz, ver ordan bana bi 10 numero, laağn 10 numaralık adamsın haa" gibi salak esprilrle bu işin daha da keyifli hale geleceğini düşünmekteyim..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

"Bu işten de birileri para kazanacaktır kesin" mantığı...

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...