İNSAF: HAFTADA İKİ DOZ ÇOCUKLAR DUYMASIN!

Bazı senaristler, yönetmenler ve set işçileri dizilerin süresinin uzunluğundan şikayet edip "yerli dizi, yersiz uzun" sloganıyla yürüyüşler düzenlerken kimileri sessiz kalmaktaydı.. Mint Yapım yani Birol Güven de bunlardan biriydi.. Dün bir karar almışlar ve Çocuklar Duymasın'ı haftada iki güne çıkartmışlar! Çarşamba ve cuma günleri yeni bölüm yayımlanacak.. Duyar duymaz acaba dedim süreyi de yarıya mı indirdiler ama nerde..... 

Aynı sürede yani 90 dakika civarı olacak bölümler.. Haftada 2 kere 90 dakikalık Çocuklar Duymasın! Eskiden ben de takip ederdim diziyi, o zamanlar daha güzeldi, daha kısaydı... Yeni bölümlerine evde olduğum zamanlar bakmaya çalışıyorum ama bakamıyorum! O nasıl sakız gibi uzayan sahneler, bitmek bilmeyen basit ve hiçbir esprisi olmayan diyaloglar... Hakiketen kötü.. ve bu dizi haftada 2 kere yayımlanacak.. Oyuncuların aldığı ücret de 2 katına çıkmış! Evet yanlış okumadınız.. Tüm ekip daha önce ne alıyorsa 2 katını alacak.. İki ayrı iş gibi olacak çünkü.. Şimdi bir yanda süreler kısalsın diyen bir grup, diğer yanda kaymağı kepçeyle yemeyi planlayan diğer grup! 

Çocuklar Duymasın'ın yeniden çekilmesi Birol Güven'in "ben başka birşey yapamadım şu hayatta, yeni dizi yaratamıyorum, eskisinden para kazanmaya devamedeyim" demesinden başka birşey değildir.. Bu yeni olay ise "ulan bu kadar yetmez, ratingler iyi gidiyor, dahafazla kazanayım, sülalem de doysun" demektir.. ATV'nin de bu olaya izin vermesi; hem kendi adına attığı kara bir leke (temiz yeri kaldımı zaten) hem de televizyonculuğa vurduğu bir darbedir.. 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Birol Güven kim ki ? demek istiyorum ben de... Yurtdışında "dizi yaratan" insanları örnek alması gereken (ki onu bile becerebileceğini sanmıyorum) bir çırak...

mine dedi ki...

onca zırlayan dizi arasında tutunmaya çalışıyor bence desteklenmeli

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...