KEREM DEREN ve EZEL'İN YAYIN TARİHİ

Ezel'in Senaristleri: Kerem Deren | Pınar Bulut
Ezel'in senaristlerinden Kerem Deren'in beyin kanamasını geçirip hastaneye kaldırıldığını yazmıştım daha önce.. Basın, her nedense kötü olan herşeyi anında yazıyor ama sonra geri dönmüyor; iyi yada kötü sonunu bildirmiyor bize.. O yüzden iyi haberi ben vereyim istedim:

Kerem Deren'in sağlık durumu gayet iyi, hayati tehlikesi yok ve hızla iyileşiyor..Bu sebepden dolayı iki haftadır yayımlanmayan Ezel; haftaya yani 12 Nisan Pazartesi günü yeni bölümüyle ekranda olacak!

3 yorum:

Ayla Arslancan dedi ki...

Haberin arkasını bırakmıyorsun,örnek alınıcak bir durumdur.Kereme de geçmiş olsun...

Unknown dedi ki...

Teşekküler...

Adsız dedi ki...

mrb özlem ben ezel dizisini büyük bir merakla her hafta izliyorum Neden mi neyi nasıl düşünmüşler İŞTE BUNDAN :) elinize demicem önce beyninize sağlık gerçekten!geçmş olsun kerem bey ayrıca...düşünme gerektiren ve şaşkınlıkla tamamladığınız senaryonuz için tebrik etmek istiyoruz sizleri nacizane...bi fikrimiz geldi :))) şu dizide her hafta birilerininde düşünme payı olsa katılmak isteyen minik senaristlerinde katkıları olsa hani gönüllü olanlarından bizim gibi :) şöyle: her hafta bizler size bir senaryo göndersek sizlerde değerlendirip bizim fikirlerimize yer verseniz dizide ...DEĞERLENDİRMEZ MİYDİNZ??:)KOLAY GELSİN.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...