CUMA'YA KALSA = ACCORDING TO JIM


Yeni bir komedi dizimiz daha oldu: "Cuma'ya Kalsa" 19 Nisan Pazartesi günü 23:00'da Kanal D'de başlıyor. Yönetmenliğini Fatih Aksoy ile Günay Koker'in yaptıkları "Cuma'ya Kalsa"; Amerika'nın ABC televizyon kanalında yayınlanan ve izlenme rekorları kıran "According to Jim" adlı sit-com'un uyarlaması.. Dizide Haluk Bilginer, Aysun Kayacı, İnci Türkay ve Ümit Erdim gibi isimler yer alıyor. Gel gelelim bu dizi tutar mı?

Kıymetli arkadaşım Kerem şunları demiş bana yazdığı mailinde, turuncular benim ilavem:

İçimden ne gerek var dedim, ayrıca daha önce "Odd Couple" Haluk (Bilginer) ve Özkan'la (Uğur) olmaz demiştim, (Tuhaf İkili ismiyle TürkMax'da yayımlanıyor) zaten 40 senelik diziydi. (Gerçekten de pek ses getirmedi, kendi yağında kavrulmaya devam ediyor) Bu dizi yeni ama bence bu da olmaz, Haluk Bilginer’den Jim karakteri olmaz, dizinin orjinali zaten vasat bir yapım. Jim Belushi’nin kendine has bir tarzı olmasa hiç tutmazdı. Yaşam tarzı ve olaylar gereği bu kadar Amerikan kokan bir dizinin bence pek şansı yok. Bir kere Jim’in "garage band"i vardı, blues yapıyorlardı ve sanırım bunda olmayacak.

Haluk Bilginer'i severim ve dizi için mutlaka bir albenisi olacaktır ama genel olarak ben de pek sıcak bakmıyorum bu diziye.. Ayrıca yayın saatinin 23:00 olması bence riskli bir hareket.. Bakalım ratingler ne diyecek.. Az biraz oynasın, geri dönüş yapacağım.. İşte 1. bölümün fragmanı:
    
                  


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...