EMRAH SERBES LAFI KOYDU | izle


Kitaplarından Behzat Ç.'yi yaratan, yazar Emrah Serbes Habertürk kanalında Memleketin Hali isimli programa katıldı 19 kasım pazar akşamı. İnceden demli olduğu her halinde belli olan usta soyadına yakışır bir biçimde konuştu. O konuştukça bizim içimizin yağları eridi. Özellikle Salih Memecan'a harika laflaf etti. Bira falan ısmarlamaya kalktım adama oturduğum yerden. Acı ama bir yandan da başına bir iş gelmez diye düşündüm içimden.

İşte tüm stüdyoyu mort eden ve Balçiçek Pamir'e hayatının en zon dakikalarını yaşatan Emrah Serbes cümleleri. Bu arada Hikayem Paramparça adlı yeni kitap 15 kasım 2012 itibariyle raflarda, aklınızda bulunsun..


 "Behzat Ç. 80. bölümde KCK tutuklamalarına değineceğiz. İsterseniz yayımlamayın bakalım, haydi hodri meydan!"

"Böyle bir vicdansızlık, böyle bir haysiyetsizlik olur mu? Böyle bir adam var mı? Bunları ona söylüyorum. Salih Memecan'a sesleniyorum. Senin yaptığın mizaha ancak Tayyip Erdoğan güler. Sen mizahçı değil olsa olsa ancak mihazın konusu olabilirsin. Dünyanın hiçbir yerinde hükümet yalakası bir kişi mizahçı olamamıştır. Sen de olamayacaksın. Tıpkı 10 yıl önce Ahmet Kaya hakkında 'Vay Şerefsiz' manşeti atan Ertuğrul Özkök gibi, sen de 10 yıl sonra utanacaksın Salih Memecan, şu yaptıklarından utanacaksın." (Memecan'ın iğrenç ötesi açlık grevi karikatürüne binayen ediyor bu lafları.)

"Meclise gittim, AKP'liler Tayyip korkusundan gizli gizli sigara içiyorlar. lan olum liseli misiniz? Koskoca
milletvekilisin, dokunulmazlığın var, kuru sulu karıştır iç."

"80 yıllık Cumhuriyet tarihinin en insafsız başbakanı şuanki başbakandır."

"RTE 20 yaşımdayken başbakan oldu, 30'a geldim hala başbakan. Gençliğimi mahvetti."

"Kimilerine göre Behzat nikahsız yaşıyor, ruhsatsız sevişiyor."

Hepimizin içimizden söylediklerini canlı yayında takır takır söyledi. Birileri de konuşşşsun artık..

Memecan'a giydirdiği dakikalar:

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...