CAN BONOMO LOVE ME BACK | indir


Hani bazı şarkılar vardır, 100 yıl da geçse hangi şarkıya benzediğini çıkaramazsınız. İşte Can Bonomo'nun Eurovision şarkısı Love Me Back böyle bir şarkı. Bildiğimiz birçok şarkının ve türlerin harmanı gibi. Bir tutam Zeybek havası, biraz Shantel, az biraz Gogol Bordelle, ucundan Goran Bregoviç.. Asla kötü değil, tatlı ve eğlenceli bir melodi (nakarat) bulmuş Bonomo ama yeterli değil gibi.. Dövüyor lakin son yumruğu indiremiyor! Enerjisinde birşeyler eksik. Eurovision'un artık vazgeçilmezi olan can alıcı bir show ile süslemesi lazım.. Tabii ki bol şanslar, umarım güzel bir sonuç alır..

ORJINAL STUDYO KAYDI 

Müzik İçin Efes şarkıya tam destek verip stüdyo kaydını -playback versiyonuyla birlikte- paylaşıma sunmuş. Download yasal yani; herkes dinlesin, çoşsun hesabı.. E haydiiiiiiiiii.......

Love Me Back


Love Me Back | Playback Versiyon

8 yorum:

tba dedi ki...

tabii ki böyle yazılır. tabiki şeklinde değil.

nekbey dedi ki...

@tba; uyarınız için teşekkürler, düzelttim.

Adsız dedi ki...

İşte Türk milletinden nadide bir parça: tba !

Gelip paylaşım için teşekkür etmez, yazım yanlışı düzeltir. Türkiye'yi ve Türkçe'yi siz düzelteceksiniz, inanıyorum ben.. Egonu yiyeyim ben senin.

nekbey dedi ki...

@adsız; ben de inanıyorum ! :))

can bonomo dedi ki...

gayet eğlenceli, insanın içini kıpır kıpır eden bir şarkı. ne bekliyordunuz zaten bu yarışmada önemli olan kolay, akılda kalıcı şarkıların olması. ağır sanat müziği eserleriyle katılmamız mı gerekiyor da çocuk şarkıcı bıdı bıdı diye eleştiriliyor? hele komşu komşuya oy veriyor olayına ise hiç girmeyeceğim. derece yapar diye düşünüyorum hadi yapamadı diyelim türkiye can bonomo ismini kazandı. şarkı güzel, adam desen bu zamanda bulunamayacak kadar iyi, temiz bir insan daha ne olsun? yolu açık olsun...

batuhan çakırhan dedi ki...

nasıl indircem ???

batuhan çakırhan dedi ki...

nasıl indircem ???

nekbey dedi ki...

@batuhan; share linkine tıkladıktan sonra karşına çıkan download'a basıp indirebilirsin ;)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...