PILLİ BEBEK DELİLİK | dinle


Behzat Ç.'nin 48. bölümünün sonunda çalan Pilli Bebek şarkısının ismi Delilik. Ama isminden çok "tuhaf raslantılar, tuhaf temaslar" adıyla anılmakta. Bu şarkı aslında yeni değil; ilk sezonun final bölümünde de çalmıştı. Pilli Bebek'in nadiren konserlerinde çaldığı Delilik nekmix tadında sizlerle ..

Nedir nekbey farkı derseniz... Demin de dediğim gibi şarkı dizide iki kere çaldı. Ben bu iki kayıdın en temiz (gürültüsüz, konuşmasız, ortam sessiz, vs vs..) yerlerini alıp birleştiriyorum. Olabilecek en temiz halini ortaya çıkarmaya çalışıyorum; var olan bir gürültüyü çıkartamam haliyle.. Eğer denk gelen bir yer olursa şarkıyı bir miktar uzatıyorum. Bunda olduğu gibi. Mono olan kayda stereo efekti veriyorum. Nekbey farkıyla dediğim tüm paylaşımlar bu mantıkla hazırlanmakta.

Youtube'de bu şarkının birçok kaydı mevzut. Hepsi direkt 48. bölümden alınma. tabiki yarım ve rahatsız edici sesler fazla. Buradaki gibi 3:49 dakikalık ve bu temizlikte başka Delilik yok. Böyle bir delilik de yok...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...