BİFA REKLAMININ ARKASINDAKİ İSİM | izle

Sanırım iki yada üç gündür Bifa'nın yeni reklam filmi dönmekte tüm kanallarda.. Televizyon açık, reklamlar oynarken önce Nükhet Duru'nun Ben Gene Sana Vurgunum şarkısını duydum ve o anda ekrana baktım.. En can alıcı yerinden girmişti şarkı.. Nostaljik içerikleri her daim sevmişimdir.. Dikkatle izlerken Çetin Tekindor'un sesini duydum, güzel gitmiş dedim.. Şarkı eşliğinde görüntülerle geçmiş yıllara yolculuk yapıyordum ki; iki çoçuğun atari oynadığı sahne geldi.. Anneleri bir tepsi içinde gofret ve -gazsız içecek- getirdi.. O kısa sahnede nedendir bilmem gözlerim doluverdi.. Commodore 64'lü zamanları hatırladım.. Reklam bittiğinde damağımda güzel bir tad kalmıştı.. Gülümsedim..

Reklam çekmek, kısa sürede birşeyler anlatmak çok zordur.. Doğru müzik, doğru ses ve doğru anlatım hepsi bir araya gelince klasik ama hoş bir iş çıkmış ortaya.. Fakat diğer reklamlardan farklı birşey vardı, sıradan bir isim olamazdı bunu çeken dedim kendi kendime.. ve bu bir dakikalık reklamın kamera arkasından tanıdık bir isim çıktı:
Çağan Irmak


Yönetmen Çağan Irmak bu reklamı çekerken BİFA'nın Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Babaoğlu'nun hayat hikayesinden etkilenmiş.. Bifa'nın kuruluş tarihi olan 1960'lardan başlayarak altı sekans şeklinde günümüze kadar gelen reklam filminin sloganı ise: Senin Tadın Senin Hikayen! Çağan Irmak'ın ince dokunuşlarıyla bir adım öne çıkan ve hemen hemen herkesi geçmişte kısa bir yolculuğa çıkaran reklamı yazının devamında izleyebilisiniz..


Bifa'nın resmi sitesinden alınmıştır.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çağan ırmak farkını görmek çok hoş... bu duyguları hissetmek apayrı birşey.. emeği geçen herkesin ellerine sağlık...

Ayla Arslancan dedi ki...

Bu reklamı görmemişim,ne güzel anlatmışsın,görmeliyim dedirtiyorsun insana...Çağan Irmak bence de çok özel bir insan...Keşke bir projede daha çalışabilsem...Sevgiler canım,ikinizi de öpüyorum...

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...