SELÇUK YÖNTEM: EZEL'DEKİ ROLÜ HENÜZ KABUL ETMEDİM


Ezel'de işler karışık! Ben bile ters köşe oldum.. Hala tam inanamıyorum ama Milliyet / Cadde'de çıkan habere göre Kenan Birkan rolünü oynayacak oyuncunun kesinleşmemeiş.. ve bunu -Şener Şen'le ilgili açıklama yaparak- dolaylı yönden söyleyenlerden biri de dizinin yapımcısı Kerem Çatay.. Anlaşılan bu konu daha çok konuşulacak.. İşte o haber.. Ben ise haber kaynağımı azarlamaya gidiyorum !


* Sezonun en beğenilen dizilerinden Ezel, nefes kesen bir finalle tatile girdi. ATV’de yayınlanan dizinin sadık izleyicileri arasında ve internet forumlarında konuşulan tek konu, Kenan Birkan’ı kimin oynayacağı.
* Rolün Şener Şen, Uğur Yücel, Selçuk Yöntem, Yetkin  Dikinciler, Fikret Kuşkan,   Köksal Engür, Settar Tanrıöğen veya Haluk Bilginer’e verileceği konuşuluyordu. Fakat Yetkin  Dikinciler, Fikret Kuşkan,   Haluk Bilginer ve Köksal Engür, yeni sezonda başka dizilerde  rol alacak.
* Şener Şen, en son 2000 yılında ‘İkinci Bahar’ dizisiyle televizyon ekranına çıktı. Meltem Cumbul ile ‘Gönül Yarası’ ve Kenan İmirzalıoğlu ile ‘Kabadayı’ adlı sinema filmlerinde başrol oynadı. 10 yıldır hiçbir dizi teklifini kabul etmedi.
* Ay Yapım Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Kerem Çatay, Kenan Birkan karakterine ilişkin beklentinin çok yüksek olduğunu söyledi. İnternet forumlarında şimdiden Kenan Birkan sayfaları açıldığını söyleyen Çatay,   “İzleyicilerimizin taleplerini de ciddiye alıyoruz. Çalışmalarımız devam ediyor. Anılan isimlerin hepsiyle çalışmaktan gurur  duyarız” dedi.
* Çatay, “Şener Şen’in yaşı Kenan Birkan’la örtüşüyor mu?” sorusuna şu cevabı verdi: “Şener Bey kabul etsin de yaşını uydururuz. Kendisiyle henüz görüşmedik. Konuşulan isimlerin, televizyon mesaisi fazla değil. Ama sonuçta onlardan biri olacaktır.”

 
OYUNCULAR HEYECANLA BEKLİYOR

Selçuk Yöntem
Kenan Birkan’ı oynayacağım haberi doğru değil. Ezel’in zaten başarılı bir kadrosu var. Keyifle izliyorum. Rol kime verilirse verilsin, yakışacaktır.

Salih Kalyon
Şener Şen ismi bizi de heyecanlandırıyor. Keşke aramızda olsa. Çok sevdiğimiz, hayran olduğumuz bir aktör. Ama hikayeye göre daha genç biri lazım sanki. Çünkü Kenan, Ramiz Dayı’nın yetiştirdiği biri. Bakalım Kenan kim olacak?

Barış Falay
Samimiyetle söylüyorum, ismin hiçbir önemi yok. Yapımcılarımız eminim en iyi ismi bulacaktır. Mutlaka ünlü biri olması gerekmez. Hiç tanınmayan birçok isimle çok başarılı işler de yaptık.

Sedef Avcı 
Şener Şen olacağını sanmam. Hikayeye göre Kenan daha genç biri. Yetkin Dikinciler de olamaz. Çünkü yeni sezonda onunla başka bir dizide oynayacağız. Bence o role  Uğur Yücel çok yakışır.


milliyet / CADDE
21.06.2010

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...